Rabiafa Ara ara kasık agrılarım geldikçe ya erken gelir korkusu yaşıyorum 🥱 33. Haftadayım. Hayırla sağlıkla kolaylıkla zamanında gelsin inşallah.
Ilahem Lutfiye20 benim son 37 gun.2.sezeryanim olucak cok korkuyorm.bebekte cok haraketi bazen canimi bile acitiyor.acaba bu kotu bir seymi?
Sinemal Lutfiye20 uygulamaya göre son 30 gün ama Dr 15 gün sonra alalım diyor, bebiş çok hareketli gelmek istiyor :) bende korku, heyecan karma karışık duygular
Ysm20 Seydo54 son 21 gün. 4 Mart ta da bizim günümüz doluyor ama Şubatta doğacağini düşünüyorm stres sıkıntı çok fazla
Seydo54 Ysm20 o stres bende de fazla, birde öksürüğüm var geçmek bilmedi, saglikla kavusalim da yeter modundayim artik
Ysm20 Seydo54 şimdiye kadar hemen doğsun diye dua ederken şimdi deprem o kadar etkiledi ki psikolojik olarak ne kadar hazırım doğuma ve bebeğe onu da bilmiyorum.Hâlâ evimize giremiyoruz korkudan ve çocuğumu doğurup arada gezmekten birilerinin üzerinde kalmaktan korkuyorum 😪
Hulya2626 Cmrblnyzynp benim de son 40 gün aynıyız. Dr 21 Mart görünüyor doğum dedi ama haftaya çatı muayenem var bakalım nasıl olacak.
Seydo54 Ysm20 adapazar depremi yasadigim icin beni cok cok etkiledi bu deprem kucukken olan travma cok buyuk etki, simdi ordaki cocuklar enkaz altinda kalip cikmalari Rabbim cok aci, ve simdi deprem olursa iki cocukla nasil kacarim derdine düştüm 🤦♀️😔
Laika Son 20 gün 3 mart zaman geçmiyor sanki biran önce gelsin istiyoruz ya minnoşu heycan merk korku herşey birbirine girdi. birde 2 gecedir bacaklarımda kramplarla yataktan fırlıyorum neden oluyo hiç bir fikrim yok varmı bu durumu yaşayan
Cmrblnyzynp Laika magnezyum eksikliginden oluyo soğuk suyun altinda biraz masaj yapın kramp giren bölgeye gececektir 😊
Asliormanci Lutfiye20 15 Mart benimde😍 biraz gece uykumdan çok uyanıyorum tek sorun bu bazen de nefesim daralıyor