Aysedolunay 21. Haftadan beri ağrılarım vardı. 26. Haftada bebek aşağı indi. Doktor sürekli dinlenmem gerektiğini söyledi. Calismamam için rapor yazdı. Magnezyumu maksimum dozda kullandirtti. Özellikle 26. Haftadan beri o ağrıları yaşadıkça ve bebek aşağıya baskı yaptıkça her gün ha dogurdum ha doğuracağım dedim. Şu an 36 haftalık olduk ve bütün riskleri ortadan kalktı. Yani demem o ki olumsuz düşünmek sadece seni yıpratır. Dogurcam der durur da doğurmaz, kendini helak ettiğinle kalırsın. Olumsuz düşünceleri uzaklaştır ve bolca dinlen. Sürekli uzan. Vaktinde gelecektir insaallah