Lemanyusuf
Hanımlar iki buçuk ay oldu doğum yapalı çok şiddetli kabızlık geçiriyorum 6 günde bi tuvalete çıkıyorum oda ağlaya ağlaya sonra popomun üstüne oturamyorum cam kesiği gibi batıyor duphalac şurup aldım hiç bir işe yaramadı başına gelen var mı bebegim zaten gazlı bi bebek kayısı vs de yiyemiyorum