Aycegul Haftamdan beri hemoroit ile cebelleşiyorum😓 tromboze olmuş ve ağrısı sancısı yanması o kadar kötü ki anlatamam yaşayan bilir sadece. Genel cerrahi lazer ile alalım ağrın çoksa diyor ama henüz 31 haftalığız😓 daflon 500 verdi sabah akşam birde prakortil krem kullanıyorum. Ekstra kantoron yağı sürüyorum çaresizlikten. Çokk çokkk kötü durumdayım benim durumumda olan anneler varmı acaba 😥
Aycegul gizemmccc geçti şükür doğumdan sonra hiç yaşamadım ikinci gebeliğim şuan yaşamadım bu kez elhamdülillah