Kızlar merhaba ben 38 hafta 7 günlük hamileliyim dün gece kasıklarıma vuran bir ağrım vardı sanki tuvaletin varmış gibi sancılı bir ağrıydi kısa kısa sürdü ama yarım saati buldu yürüyüş yaptım biraz o rahatlattı sonra yattım uyumuşum uzun surseydi acile gitcektik sizce yalancı sancı olabilir mi biraz daha beklemem gerekir miydi ilk defa böyle oldum normalde hiç belirtim yok ağrım felan bı heycanlandim gelmeye hazırlanıyor mu acaba