Zehradmrci Kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldum idrarimin rengi çok bulanik vajinamda tuhaf bi his var batma yanma ve çok rahatsız hissediyorum kendimi nioli yaği kullanan var mi hamileyken bi zarari oluyor mu
benimmdunyamm Zehradmrci yağı bilmiyorum ben hamileyken 4 kere geçirdim enfeksiyon hepsinde agumentin ve bolsu ilişki yasakladı
Esra2019 Zehradmrci bir zararını bilmem ama hiçbir yararı yok nioli yağının. Sadece mentol kokusu veriyor. Enfeksiyon içerden gelen bir şey olduğu için onu iyleştirmiyor boşuna para vermeyin ucuz da değil
aogoya Zehradmrci ben kullanıyorum onu hatta kızılcıklı probiyotik kullanıyorum aynı zamanda çok şükür aylardır hiç bir sıkıntı yaşamıyorum
aogoya Zehradmrci ama o iyileştirmedi ağır antibiyotik kullandım tabi iğneler hatta sonra korunmak için dediklerimi kullandım
Mavisssss98 Yağı filan bilmiyorum ama kesinlikle bool bool su iç gerçekten geçiyor bende oyleydim çünkü su icerek idrara çıkıyorsun ve enfeksiyonu atiyosun
Zehradmrci benimmdunyamm aslinda idrar verdim sonucu çıktı da saglik ocagindaki doktora gotursem sonuclarini o belki antibiyotik yazar
Betulaa Ben o yağı hem kadın doğum hem ürolojiye sordum myle bir şeyi bilmiyorum hamilelikte belli olmaz kullanma dediler . Bol su ve antibiyotik olmadan geçmiyor benim enfeksiyonlar
Zehradmrci Betulaa ben de bi kaç gündür bol su icerek atmaya çalışıyorum ama geçmiyor haftasomu oldu artik pazartesiye kadar geçer inşallah antibiyotik kullanmama gerek kalmaz
Hilalkmn11 Zehradmrci gebeyken doktorum önermedi. Benim de oldu bol su içtim günde 3 litre nerdeyse, o şekilde attım enfeksiyonu
Betulaa Zehradmrci ihmal etmeyin ben anlamadım ilk enfeksiyon olduğumda ağrım olmadığı için enfeksiyon kana karıştı hastanelik oldum . Pazartesi en azından baktırın enfeksiyon devam ediyor mu diye
Mine16 Zehradmrci Çok yakın bir zaman da geçirdim bende bu durumu. Sadece idrarım çok koyuydu ve koku vardı. Doktorum 5 günlük antibiyotik başlattı sonra tekrar test yaptım düzelmişti bu 5 gün süreçte günde 2.5 lt su ve bol bol probiyotik yedim. Geçmiş olsun canım
elifcicek_07 Bir sürü enfeksiyon başlığı var bir haftadır sanırım havanın soğuk olması da çok etkiliyor. Dikkat edin lütfen. Benim enfeksiyon sıkıntım monurol ile geçmişti doktorlar öneriyor dediğinizi hiç kullanmadım
elifcicek_07 Zehradmrci evet bir kez kullandım gece sabaha Allah’a Şükür tüm şikayetlerim geçmişti ağrıdan ölüyorum sanmıştım ambulans ile gitmiştim hastaneye