Selam kızlar çok şükür yavrumu 9 şubatta kucağıma aldım ❤️ İnşallah bekleyen herkes yavrusunu sağ sağlim kucağına alır 😘
Hikayemi de anlatayımmm öncelikle 40+3 de gece 3 buçuk gibi lavaboya kalktığımda nişan ve suyum aynı anda geldi sabaha karşı 5 gibi hazırlanıp hastaneye gittim, muayenede 1 cm açılma olduğunu rahmin yumuşadıgını sabah 8 de kendi doktorum gelince suni sancı takılacağını söyleyip yatışımı verdiler nst ye girip çıktım ve sancılarım ufak ufak başladı. 8 de suni sancı takıldı 4 cm olunca doktorum epidural önerdi ve iyiki iyiki diyorum epidural yaptırdım 🤩 ondan sonra da zaten açılmalar hızlanıyor 12:45de 8 cm oldu ve 13.32 de yavrumu kucağıma aldım🥰
Bebeğim kafasının yanında eli açık çıkmak istediği için ıkınma da biraz zorlandım eli takılıyordu çünkü hemşirelerin bastırmasıyla 15 dk da kucagımdaydı ❤️ şimdi de emzirip koydum ve izliyorum..