artık napacagimizi şaşırmış durumdayız evimizden ayrı durumdayiz giremiyoruz korkudan ikinci kat çok şükür öyle aşırı bir hasar yok ama yinede giremiyoruz sonuçta sürekli artcilar devam ediyor sarsiliyoruz sürekli köyde annemgildeyiz ailecek hepimiz orda kalıyoruz ilçede evler hep yıkıldı çok berbat bir durumda heryer kapalı hayat durmuş gibi burdan daha kötü olan yerler var çok şükür elektrik su var en azından çok büyük bi sallanma olursa dışarı garaja çadır kurdu babam oraya gidiyoruz soba da kurdu ama şu kış günü genede çok soğuk iki çocuğu var 4 aylık hamileyim üç yegenim var biri daha 6 aylık Allah’ım nolur yardim etsin bitsin şu depremler bitse bile bu psikolojiyi atamayiz asla unutamam n’olacak sonumuz bilmiyorm