Aselsare44 korkma panik yapma canım çok geçmiş olsun. 11. Haftamda benim de oldu kan uyuşmazlığınız var mı ? Onun iÇin iğne olmanız gerekiyor. Yoksa eğer strese bağlı olabilir. Kahverengi lekeler korktuğumuz lekeler değil demişti doktorum. Yakın illere ücretsiz otobüs seferleri oluyor çoğu doktor da ücretsiz muayene ediyor eğer imkanın varsa bekleme git bence. Yoksa fotoğrafını çekip atarsan burda kendi doktorumuza danışma imkanımız olur belki. Muhtemelen progesteron başlatır zaten. Çok geçmiş olsun tekrardan dualarımız sizinle