39+2 akşamdan beri bende hiç uyuyamadım adet sancısı gibi sancım vardı belimde ve karnimda. Doğum başladı sandım belirli aralıklarla gelip gidiyordu ama süreleri hepsinin aynı değildi sabaha kadar bekledim acaba yalancı sancı mı diye hala arada bir oluyor ama akşamki kadar şiddetli değil. Bilemiyorum ne yapmam gerektiğini