tbakyavtr Kızlar spinal sezeryan oldum dün öğlen 1de gaz çıkaramadım ve sancısını yaşıyorum dikişlere vuruyor yemekte vermiyorlar haliyle olan süt gidicek diye korkuyorum napcaz nasıl çıkıcak bu
Nskyhn tbakyavtr yemek verme saatleri gelmedi mi?.çorba ya da hoşaf içmedin mi ? Ayaklarını çok sıcak tut ayak altına sıcak havlu ya da su torbası da olur
tbakyavtr Nskyhn ayağımda kalın yünlü gibi çorap var çorbayı kaynanam yağlı yapmış sağolsun midemi bulandırdı içemedim gaz çıkarmayınca katı gıdaya geçmiriyorlar sadece çay kahve çorba çay kahve içiyorum bide petiböre izin var o kadar ama gaz yapamamak çok zorluyor beni
gulkrgl tbakyavtr ben bir litre kayısılı meyve suyu içmiştim öğlen doğum yaptım sabah 4′te anca gazım çıkmıştı bol bol yurumen gerek dinlen dinlen yürü ve kayısılı meyve suyu hoşaf iç
tbakyavtr Edafmo 5 6 kere yürüdüm canım odanın içinde tabi farklı zaman dilimlerinde ay ama olmuyor ağrımıda arttırıyor böyle olunca
Edafmo tbakyavtr ben koridorda yürüdüm uzun uzun belki saat başı kalktım 10dk yürüdüm. Zor oluyor ama başka bi seçenek yok
Cubukmakarna Bnde perşembe oldum cuma öğleden sonra anca çıktı gaz. Yürüdüm ve sıcak su torbası istedim ayağıma. Bir kere gaz çıkınca devamı geliyor.
Prenses34_annesi tbakyavtr Ben de 3 Şubat’ta doğum yaptım spinal sezaryen bol bol su hoşaf içtim genelde yürüyüş baya yaptım tam çıkacak afedersin geri gidiyordu sabaha yakın hemsirem lavman verdi ve saniyesinde gazım bu şekilde çıktı sabah da taburcu oldum 🥰