mucizemizibekliyoruzz Maviss valla gittim bugün nst de sancı çıkmadı. Ultrasonda bebeğin kafayı göremedi vajinal baktı çatı muayenesi falan yaptı açıklık yokmuş. Sorun yok şimdilik ama yakında gelir dedi
Maviss mucizemizibekliyoruzz öyle diyorlar da kuzucuklar gelmiyor içerisi rahat diye hareketleri nasıl peki
mucizemizibekliyoruzz Maviss tekmeleyip duruyor hala 😄 ama tekmeler baya aşağıda tabi çünkü bebek aşağıda olduğu için artık. Yoksa kıpır kıpır hala 😬
alyammm ben su an 37 +5 im geceleri bacak.agrilari ve sanki kasigim da yerlesiyo gibi sanci gunduzleri iyim ama aksam olunca daha kotu vajinalde bi batma ve akintim var cok heycanla heralde yakin diorum ama yok bekliyorum kizimi ama nazlanio karnimda asagida iyice kasilmalar fazla fazla bakalim ne kadar surecek bu seruven🤔