mucizemizibekliyoruzz MerveBeyza 2 gün önce bende minik bi yastık almıştım kucağıma böyle göbeğimin üstündeydi yani. Bi baktım onu ittiriyor 🤷🏻♀️😆
Rumeysaylz mucizemizibekliyoruzz Benimki öyle canım daha doğrusu biraz daha ağır hareket ediyor diyebilirim ama kıpırtı bile hareket saat başı takip ediyorum doktorum öyle söyledi 38. Haftadayım şuan
Esra___ mucizemizibekliyoruzz 38+1 olduk bugün 37.haftadan beri azaldı hareketleri ben de çok tedirgin oluyorum geçen Cuma gitmiştim şükür iyiydi bi sıkıntı Yoktu son günlerin stresi de ayrı oluyormuş gerçekten sağ Salim kucağımıza bi alsak 🤲🏻
mucizemizibekliyoruzz Esra___ evet ya günler geçmek bilmiyor bi an önce kucağıma almak istiyorum 🙏🏻☺️☺️😌
Betul3425 mucizemizibekliyoruzz karnım baya aşağı indi. Bide aşağıya doğru çok çok fazla baskı hissediyorum her an çıkıcak gibi sanki 🤦🏻♀️
mucizemizibekliyoruzz Betul3425 ben onu en başından beri hissediyorum 😬 rahim ağzı incelmesi vardı bide bebek hep doğum pozisyonundaydı
Betul3425 mucizemizibekliyoruzz doktorunuz söyler ozaman kanala girmiş diye. Benim karnım çok dikti mesela ve gayet yukarıdaydı. Kanala girdikten sonra baya bi düştü 🤦🏻♀️
Birsenvergili mucizemizibekliyoruzz meyve bol ye çikolatadan daha hareketli oluyor ki benim ki valla 😂❤️
mucizemizibekliyoruzz Betul3425 bakalım haftaya yine kontrolüm var her hafta gelcen artık dedi zaten 😊
Neroizm mucizemizibekliyoruzz benim o az hareket hali 34. Haftada basladi. Gobegimi bir saga bir sola cekistiren bebek simdi oldugu yerde mih gibi duruyor sadece arada bir bacaklarini filan oynatiyor.
mucizemizibekliyoruzz Neroizm herkesin bebeğinde oluyor belli bir haftadan sonra demek ki. Yer kalmıyor onlarda haklı napsın yavrucaklar 🤷🏻♀️😄
Sakaryali54 mucizemizibekliyoruzz pruluton 500m ignenin adi bu bebegm bu ignedn sonra baya haraketsz kaliyo endise ediyorm
mucizemizibekliyoruzz Sakaryali54 2 hafta önceye kadar erken doğum riskim olduğu için her hafta yaptırıyordum ama bebek hareketleri hiç etkilenmedi. Hatta doktorum etkilenmez zaten bebek demişti. Yani rahim kalınlaştırıcı iğne sonuçta
Sakaryali54 mucizemizibekliyoruzz valla bnmde bgn oynamadi pek arada kasildi toplandi ama hareket sayilirmi blmiyorm.biraz daha oynamazsa acile gidicem.dun iyiydi aslnda doktorda sorun yok dedi Kordon dolanma riski vr ondn tedirgnm 😟