Edabrbr mucizemizibekliyoruzz hıçkırık inletiyo resmen sallıyo karnımı :) bu böyle nefes alış berş gibi ya kalkıp kalkıp iniyo
Lisa Edabrbr afedersiniz abartmıyorum hıçkırdığında bütün vücudum sallanıyor gibi oluyor 😂 karnım zıplıyor resmen 😍
Muhasebeci mucizemizibekliyoruzz canım bende şu anda 37+2 deyim yeri daha da daraldı derimi geriyor 30 haftalardayken takla atıyordu sanırım kitliyordu beni şimdi ise derimi yırtıp çıkacak gibi geriyor öyle eskisi gibi hareket edemiyor içini ferah tut canım iyi düşün iyi şeyler olsun ama içim rahat etmiyor dersen git dr una rahatlarsın en azından...
mucizemizibekliyoruzz Muhasebeci hareket ediyor sorun yok. Ama bikaç gün önceye kadar içerde halay çekiyordu resmen 😄 şuanda o kadar hareketli değil sadece azalma var hareketlerinde
mucizemizibekliyoruzz Mervisss o çıt sesi bende hiç gelmedi ya herkes diyor ama ben duymadım yani. Kıkırdak sesi gibi bi ses geliyor arada yani sanki bacaklarını birbirine sürtüyor içerde gibi. Bide bazen etimi içerden çimdiriyor gibi böyle tırnaklarıyla sıkıştırıyor gibi değişik şeyler oluyordu ama 2-3 gündür hiç olmadı 🤦♀️😳
Mervisss mucizemizibekliyoruzz günden güne karnimizdaki Bebisler bile değişiyor 😄😄😄 şimdiden artistler😊😊 bende o çıt sesi 2 günde bi mutlaka oluyor belki her gün oluyor ama sessiz sakin bı zamanda duyuyorum ben
Duyguuuu mucizemizibekliyoruzz Artik daha cok kasilma şeklinde oluyor. O kıpır kıpır cocuk gitti artik agir bir abi var sanki içerde cani isteyince hareket ediyor bazen etmiyor kendini hatirlatiyor yani 🙄😊
Muhasebeci mucizemizibekliyoruzz yeri daraldığından canım kımıldayamıyor ki ne yapsın minik ☺️☺️Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ....
Betul3425 mucizemizibekliyoruzz bizde 38+2 yiz ve bizimde hareketlerimiz eski gibi değil ama benim bebeğim kanala girmiş oyüzden olduğunu söyledi doktorum
YagmurSahin cemilev kasılmada karnın sertleşiyor canım böyle hissedilmeyecek gibi değil cildin geriliyor etin acıyor aşırı olduğunda bebek biyere toplanıyor gibi. Yürürken yürütmüyor yatsan yatırmıyor. Yani bende böyle oluyor.
EmreAylaKarabacak YagmurSahin tarif ettiğiniz şeyi aynen yaşıyorum nefesim kesiliyo resmen 37+0 haftayım sizin nekadar sıklıkta oluyo acaba
mucizemizibekliyoruzz cemilev hep iyi düşünüyorumda ne bileyim merak ediyorum içerde ne oluyor diye 🤷🏻♀️
YagmurSahin cemilev yeri daraldığı doğrudur ama doğuma hazırlık diye biliyorum vücut kendıni hazırlıyor
MerveBeyza mucizemizibekliyoruzz benimkide tam tersi iyicene hareketlendi bi alttan bi üstten vurup duruyor
mucizemizibekliyoruzz MerveBeyza hadi ya 😆 nasıl kendine yer buluyor acaba o hareketleri yapacak kadar 😄😄
Fatmasnny cemilev tortop birşey oluyor, sanki karnını yarıp çıkacak gibi. birde kasıklara doğru arada sancı gibi birşey oluyor. Ama tecrübesizim kasılma onlardır herhalde.😂 Doğum sancısı tüm belden aşağıya doğru gelirmiş öyle anlattılar eğitimde
Betul3425 mucizemizibekliyoruzz olabilir 36 da gittiğimde kanala girdiğini söylemişti doktorum. Açılmamda vardı hatta yarın tekrar gidicem bakalım açılmam artmış mı 🤷🏻♀️