Seycankrckrks 29 haftalik gebeyim evim yikildi beş kuruş yok üst baş zaten yok ama tek derdim uygun kadin dogumcu ya da devlette iyi bir kadin dogumcu varmi biliyor musunuz ?
elaymoms Seycankrckrks belediyelerin özel sağlık binaları var. Bulunduğunuz yere en yakın belediyeyi arayıp veya en yakın hastaneye gidip depremzede olduğunuzu söylerseniz yardımcı oluyorlar. Bende aynı durumdayim
merve211 Seycankrckrks devlete şehir hastanesinde Burak ün var çok iyi bir doktor ve ilgili uygun olarakta algomet hastanesi var ki muayenesi 350 TL malesf bende Adana’dayım çok şükür bişey olmadı evimize ama siz belediye yada afadla iletişime geçin muhakkak yardımcı olurlar
Seycankrckrks merve211 aradim ama su an öncelik enkaz altindaki insanlar denildi o yüzden bende durdum şu an marsada acile gittim bebegin iyi dediler ama sonrasi icin bir sey diyemem yani bilmiyorum zor durumdayiz Hamile olmak daha zor su an
Syda_01 Algomedde eda hanım var gitmeyi düşünürsen tavsiye ederim bugun dogumumu yaptı cok memnun kaldım sezeryan olmasına ragmen cocuguma bile kendim bakıyorum