Merhabalar hepinize normal dedi herkes ama yinede korkuyorum lohusayım 37 günüm ilk iki hafta kanamam normal geldi günde üç pet iki sonra bir olacak şekilde ama deprem günü yaşadiğim korkudan mı nedir bilmiyorum malesef arttı şu an günde dört pede çıktı pıhtıları da ilk günden daha fazla sizce normal mi normal değilse bile gidebileceğim bir yer yok