Pamuk Ben de 10. Haftada kalbi durduğu için kaybettim. Ve asla anlamadım hiçbir belirti olmuyor. O korku da hiç geçmiyor seni çok iyi anlıyorum ama her kontrole gittiğinde bebeğinin büyüdüğünü gördükçe “bu sefer olacak, bu sefer bana gelecek.” Diyeceksin. Sakın belirtilerim var mı, gitti mi diye kendini yorma. Dua et, eğer günü varsa Allah onu sana bağışlayacaktır. İnşallah sağ salim kucağımıza alırı