kızlar ben Aralık 14 çatlatma iğnesi olmuştum ama maalesef tutmadığı için adet döngümün 26. günü adet oldum. Normalde 35 günde bir olurum. Eğer tekrar 26 güne döndüyse döngüm 30 ocakta adet olmam lazımdı ama olmadı. Yine döngüm 35 günse Bat 7 şubat ama gelen giden yok karnımın alt bölgesi ve kasıklarımda inanılmaz sancı var belim ve sırtım çok ağrıyor. Eğer pazartesiye kadar olmazsam kan vericem idrar testi için erken mi acaba daha