Hanımlar çarşamba günü opu oldum saat 9da anestezi verildi ve ben saat 4 buçuğa kadar kendime gelemedim çok kotuydum ve bu benim ilk opum degildi hic böyle olmamıştım bugün 3. Günüm aşırı siskinligim var ne desem davul gibi oluyorum pazartesi doktora gitcem sizce fazla anestezi mi yoksa ilaç etkisi mi