Kızlar merhaba öncelikle Allah herkese bu zor zamanlarda güç kuvvet dayanma gücü versin biran önce selamete çıkarsın bizleri ölmüşlerimize rahmet eylesin. Zor durumda kalmasam sormazdım gerçekten ama dün gece sabaha karşı 4 gibi uykumdan uyandım çığlık atarak bacağıma çok şiddetli bir şekilde kramp girdi o anda eşimde uyandı masaj falan yaptı uyudum zaten uyku sersemiydim kaç gündür uyuyamıyoruz. Ama şu saat oldu ağrısı hâlâ geçmedi sağ ayağımın üstüne basamıyorum yürüyemiyorum şuan. Normal mi hiç bilmiyorum benim bildiğim kramp girer geçer yani bu şekilde yürüyememem normal mi? 25 haftalık hamileyim bu arada. Şimdiden teşekkür ederim. Tekrardan hepimize geçmiş olsun Rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah.