Ben lansinoh aldım. Ve dört bes ay sagım yapmak zorunda kaldım. Manuel wee babyde almıstım. Hamgisini daha cok kullandınız derseniz manuel olan wee baby daha cok kullandım. Sankı o daha az acıyoyordu canımı. Arkadasımda lamsımoh manuel almıstı çok memnun kalmıstı(philips elekronık ılana gore)