nissa Daha önce yine ilişki sonrası knmyla gittim 8+5 ,kalbi durdu kürtaj oldum. Şimdi yine hamileyim 5+6 vajinal muane olduğumda ilişkiye girebilirsin dedi girdim ama pembe çok acikk bı lekeler var sizce yine mi bir şey oldu
Gulmasal nissa 5+6 iliski icin cok erken bebeğin tutanma haftaları doktorlar zaten kanama alani gormeyince iliskide sikinti gormuyor ama 3 ay korunmali.
Sevgi56 nissa kuzum bi düşükten sonra keşke daha dikkatli olsan, en azından ilk üç ay ilişkiden ağır iş yapmaktan uzak dur. Doktoruna görün umarım önemli birşey yoktur.
Meltems53 nissa kusura bakmayın ama daha önce böyle bir durum yaşamışsınız yani ve maalesef sonu iyi olmamış. Bekleseniz ne olur ki bizim hiçbir risk olmamasına rağmen ilk 3 ay girmedik ilişkiye yani sizde girmeyiverin dünyanın sonu değil ölmezsiniz. Daha bebek çok küçük doktor girin dedi diye girmek zorunda değilsiniz.
Dnoby nissa Benimde ilişki sonrası lekelenmem oldu vajinal ultrasondan baktığında morarma var ilişkiye mola dedi progestan verdi geçti
Meliissaaaa Geçmiş olsun daha önce kalbinin durma sebebi neydi? Pembe kanama iyi değildir bi doktora git veya ara istersen. Doktorlar genelde ilk 3 ay ilişikiye girmeyin, bebeğin tutunması açısından önermiyorlardı ama bilmiyorum her doktor aynı değil.
elifcicek_07 Girmeyin ölmezsiniz yani Buda ihtiyaç tamam da ilk 3 ay zaten insan korkar. 7 ay oluyor bizim Allah’a çok şükür bir yerimiz düşmedi. Hiç mi içerdeki candan endişe etmiyorsunuz birincisi tamam bilinçsizlik ama ikincisi artık zevk için oluyor bile bile riske girmek Allah aratmasın yokluğunu göstermesin biz heralde çok aradık zor bulduk diye bu kadar korumacıyız