Arkadaşım 90 cc falan bakma sen. Benim bebeğim 2 aylık 7 kiloya yaklaşacak. Sağdığımda süt çıkmıyor. Emdiğinde ağzından taşıyor. Sağdığımda gelmesi için saatlerce emmemesi lazım ki o zaman bile bazen gelmediği oluyor o kadar çok. Sağım asla emmekle bir değil. Kilo alıyorsa, emiyorsa sürekli sütün gelir. Arz talep meselesi. Ha sütün yarar yaramaz yağlıdır değildir ona bişey diyemem. Ama emzir. Sürekli emzir. Süt geliyorsa gelecektir. Canını sıkma asla sıkma hem de en büyük düşman stres zaten. Amma velakin istersen internetten başka Diyetsiyenlere bir sor derim ben. Benim diyetisyenim emzirirken uzun süreler açlığı doğru bulmuyor. Aralıklı oruç 16 saat açlık doğru değil bence.
Merviiss