Doktora muayeneye diye geldim, nst’de sancılarım çıktı. Doktor açıklığa baktı, 2 cm dedi. Çatı muayenesi yaparken birden tüm nişanım boşaldı. Çatı çok dar ama zorlayalım normal doğması için dedi. Önce lavman yapıldı sonra odaya alındım. Yaklaşık beş saat bekledim sadece 1,5 cm açılma olmuştu. Bu sırada sürekli pilates topu, yürüyüş vs yaptim ama doktor her muayeneye geldiğinde bebiş çok yukarda, hiçbir şekilde aşağı inmiyor. Beklemek istersen 10 saati bulabilir dedi. Benim de sancılar değil de açıklık kontrolü yaparlarken canım çok yandı. Sezaryene alın o zaman deyip doktoruma güvendim. 37+4de doğdu minik kuzum, bakmaya doyamıyorum çok güzel bir duyguymuş. Spinal de tam tutmayınca bir ara az miktarda genel anestezi verdiler sanırım. Ten tene temas yapıldı, sonra odaya geldiğimde bebeğim de yanımdaydı. Normal diye tutturduğuma o kadar acı cektigime pişman oldum, keşke baştan sezaryene ok deseydim. Sütüm de geldi çok şükür ama meme seçiyor bizim kız bakalım ☺️ değiştirmeye çalışıyorum. Sezaryenden sonra saat başı yürüyorum, henüz gaz problemim olmadı. Bol bol su ve kahve içeceksin dendi. Odamızdayız, annelik çok güzel ve şimdiden çok zor çünkü ona bakmaktan, iyi mi diye kontrol etmekten uyuyamiyorum bile. Isteyen herkese nasip etsin Allah, bir masallahinizi alırım 🧿