Gamzeli52 İyi geceler hanımlar, dün gece ağrım olduğu için kasıklarımda bugün kontrole gittim.Rahimde yumuşama varmış.Nts de sancı çıkmadı ama kasılmalar vardı.ciger gelistirici yazdı erken doğum riski var.Daha 31 haftalık çok üzüyorum yumuşama varmış
znrars Üzülme inşallah sorumsuz geçer ilk hamileliğimde 26. Haftada düşük riski yaşadım sonra erken doğum riskine döndü nst de sancı çıkıyordu hep yattım dinlendim ağır iş yapmadım ihtiyacımı görüp yattım bide progestan kullandım 38+3 te doğmuştu oğlum ve son bi kaç hafta yatmam gerekmedi abartmadan dışarı falan çıkabiliyordum gönlünü ferah tut dinlen sadece