Fatmaldogan Bebeğim iki hafta önde gidiyor yaşayan bilen varmı neden doktorum erken doğum olabilir dedi şekerden korkuyorum 🥺
Kubukargl Fatmaldogan benimde en başından beri iki hafta önden gitti hep hiçte erken doğum riski olduğunu söylemedi doktorum ki zamanında doğum oldu tam 39+0 doğurdum şeker yüklemesi yapıldı mı kaç haftalıksın eğer şekerin yoksa sıkıntı yok
Fatmaldogan Kubukargl suan 23 haftalığız şeker yüklemesi diğer ay yapılacak çıkar mı diye çok korkuyorum