Melekk88 Kızlar iyi geceler herkese öncelikle Rabbim hiç birimizin kucağını boş bırakmasın hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🫶🏻 ben Ocak ayında rahim filmi çektirdim bugün regli olmam lazımdı olmadı geçen hafta 3-4 gün çok şiddetli bel ağrısı kaşık ağrısı yaşadım bugün test yaptım 2 saat sonra böyle oldu kuruma çizgisimi bu ? https://www.hizliresim.com/cp91gd2 https://www.hizliresim.com/kuyqwtx https://www.hizliresim.com/2pglhs1
Aysll33 Melekk88 benim bı gün sonra pozitif çıkmisti iki testim birden şuan gebeyim inşallah wardr canım Rabbim hayırlısını versin hepimize
NobleMom Melekk88 inşallah en yakın zamanda pozitif görürsün🤲🏻 ama iki gün sonra testini tekrarla adet olmazsan. Bu kuruma çizgisi evet ama hamile olmadığın anlamına gelmez. Geç döllenmede olmuş olabilir🌸
Bir_tirtilannesi Melekk88 dualarım seninle canım Rabbım en kısa sürede hayırlı bir evlat versin kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı haberlerini almak nasip olsun inşallah 🙏🏻🤍
Aysll33 Melekk88 amin inşallah canım daha kalp atışını duymadm bnde çok yeniyim rabbim isteyen herkese hayırlısını nasip etsin