Nese1905 ben hiç kullanmadım35.haftada karnım kasinmaya başladı ara ara eşimi yolladım hindistan cevizi yağı al diye aktar bilip bilmeden sürmwsin hee şeyin kendine kas ilacı var demiş doğum öncesi çatlak önleyici yağ vermiş bu daha iyi gelir demiş onu sürüyorum çok iyi geldi zaten pek kaşıntı yoktu olan da geçti çok şükür yağlı ciltli olmanın tek faydası bu herhalde🙃