Ecem95 Haftana göre kasılman var dedi nst de yanımda olan hemşire doktorum ağrın var mı bir sey hissediyor musun dedi hayır dedim bol bol su iç stresten uzak dur haftaya tekrar gel her geldiğinde nst gireceksin artık dedi korkmalımıyım dedim hayır canım stres korku sakın gerek yok su an icini rahat tut dedi sizlerden de yorum alabilir miyim? 29+3 oldum Haftamdan beri rahimde yumusama vardı o yuzden fitil kullanıyorum günde 3 kere.
Mello29 Ecem95 Galiba basta cikmis bir tane sancın ama düzenli degil haftan erken oldugu icin ve yumusaman oldugu icin doktorub dikkatli gitmek istemiştir sancın oldukca bebek kendini assagiya çıkışa dogru ittiriyor bu yüzden kötü bir sey ama bunun icin sancilarinin düzenli ve yüksek olmasi lazim benim 31. Haftada 20 dakikada 4 kez 50 60 üzeri sancim cikiyordu su an 35teyim hic merak etme ama karnın cok sık sertlesirse doktoruna haber ver cocuk toplandi diyip geçme
Ecem95 BBuseY kasılma kötü mü peki korktum ya sürkeli araştırıyorum hep kötü seyler yazıyo google’da 🤦♀️
BBuseY Ecem95 yok canım herkesin ağrı eşiği bir değil ki korkmayın 🤗bu bir süreç doğum anına değilde ondan sonraki ana odaklanın 🥰
Ecem95 Mello29 bebeğim makat gelişli detaylı ultrasonda çıkmıştı makat gelişli olduğu bugün gittiğimde de hala makat gelişli idi zaten spinal sezeryan olarak konustuk en basından beri doktorumla o zaman makat gelişli olduğu bile belli değildi yani demek istediğim makat gelişli olduğu halde bile kendini aşağıya iter mi🥺 bir de doktorum şey dedi gün içerisnde haraketleri takip edelim 15 ve üzeri hareket etmesi lazım normal dimi bunu falan demesi ben iyice artık panik atak oldum en ufak bir seyde normal mi diye araştırıyorum direkt 🤷♀️ Çok şükür 1 kere falan sertleşme oldu bende bu zamana kadar ama o zamanda felaket bir stresten geçtim yani şöyle diyeyim geçtiğimiz 15 gün içerisnde çok stres ve ağlama yaşadım o yuzden de kasılma cıkmıs olabilir mi?
Mello29 Ecem95 Bence gönlünü ferah tut doktorun pimpiriklisi yorucu oluyor ama en sağlıklısı böyle olanı senin yerine o düsünüyor dertleniyor benim doktorumda böyle 30.haftadan beri nstye giriyorum ufacık bir sey de hemen en kötü senaryoya göre önlemini aliyor bazen abartiyor. Ben onu sakinlestiriyorum iyiyim dogurmuyorum diye 😂😂😂
Mello29 Ecem95 Stress çok etkiliyor kasılmayi benim kayinvalidemler geldi onlara sinirimden 1 hafta boyunca sancı cektim. Gittiklerinde karnim yumusacik oldu.
BBuseY Mello29 bir hafta mı 😃kız benimkiler 2 aydır bende kalıyorlar kaynımla beraber daha bebek doğmadı birde doğum sonrası kalkacaklar 2 ay 🙄
Ecem95 Mello29 içimi rahatlattığınız için teşekkür ederim 🤗🫶 Benim de gerizekalı uyuz kaynım ve cok bilmiş karısı geldiler eşimle kavga ettik o yuzden çok stresli geçti geçtiğimiz günler muhtemelen o yuzden oldu neyse bir sey demeyeceğim şimdi günaha girmiyim ☺️😬
Mello29 BBuseY Büyük konusmiyim da 2 ay kalsalar dönüslerinde yanlarinda ogullarini da yollardım Allah sabır versin bacım belki seninkiler iyi insanlardır ya da sen cok sabirlisindir 😂