denizefe ben 7.aylık oldum ve sadece 4 kilo aldım bebişim şuan 1.250 gram suyu bebeğin eşi vs zaten 2,5 kilo oluyo kendime aldığım kilo 1.5 falan. Doktorum cok iyi gittiğimi söyledi. Endişe etme bebeğinin kilosu haftası ile uyumluysa dert etme bence ne güzel kilo almadan geçiriyoruz hamileliğimizi 🌸❤️ bebişleer sağlıklı olsun yeter 🤗