ronii47 Hamileliğimin başından beri bebeğimi sağ tarafımda hissediyorum bu normal mi. Hep sağımda ağırlık var
tubi94 ronii47 benimde öyle canım sağ da hep orası şişkin duruyor hatta bir sorun olduğunu söylemedi hiç doktor
tubi94 ronii47 doktor bişi demedi canım bana kontrole gideli 2 gün oldu daha sende canını sıkma bence 🤗