Depremden dolayı hepimiz çok üzgünüz. Hepimizin canı yanıyor. Ama lütfen ibanlara para yollamayın. Pazartesi gününden beri canımızı dişimize takıp, bir sürü yardım(malzeme) toplayıp yolladık. Depremzede bir çok vatandaşlarımızla iletişime geçtik. Çok zor durumda olmalarına rağmen hiç biri para yollayın demedi. Para isteyenlerin, tır yağmalayanlardan farkı yok benim gözüm de. Lütfen dikkatli olun vicdanımız ve merhametimizden dolayı dolandırılmayın.