aysun01_ Açlık (83 mg) 60. Dakika (186.3 mg) Dakika (127.8 mg) 180. Dakika (52.4 mg) Sonuçlarım bu şekilde anlayan bakabilir mi rica etsem ?
annekuzusu_ aysun01_ 140 dan yukarı oldumu şeker oluyor canım 128 benimde cikmisti şeker yok dedi doktorum 140 dan sonrasi olunca şeker.oluyor yani
aysun01_ Turuncubebik ilk başta 50 mg yaptılar yüksek çıktı tekrar istediler 100mg da yaptılar. Peki bu neyden kaynaklı kilom vs fazla yok 7. Ayıma girdim 5 kilo aldım sadece yememe içmeme dikkat ediyorum da 🥺
[silindi] aysun01_ ben de çok sordum sorguladım bunu bazı gebelerin vücudu yapabilir ya da genetik yatkınlık olabilir dedi şeker ebesi geçmiş olsun bol su hareket ve dikkatlice beslenmek gerekiyor 🌿