Aysll33 10gun sonra tekrar çağırdı doktor beta değeri düzgün artmadı ilk başlarda içim rahat değil acaba sağlıklı gebelik mi
Aysll33 gl12cn34 burda okuyorum 6 haftalık kalp atışını duyanları o yüzden ne bilim içim rahat etmedi inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
gl12cn34 Aysll33 kalp atışını duymadınız mııı ben 6+5 te gitmiştim ve o zaman da duydum ama 7de ve daha sonra duyanlarda oluyor endişelenmeyin inşallah bir sonra ki kontrolünüz de duyarsınız