Eldgrn Nasılsınız kızlar bizler aynı ağrı sızı sözde ne var ne yok şuan çok haraketli bizkm kız ağrılarım da var ama gelen giden yok sancı da yok bende
EmineDefneGokce Eldgrn 40+3 Sabahtan akşama kadar adet sancısı ve bel ağrısı vurdu. Akşam doktora gidecektik ama geçti herşey şaka gibi ya Yarın 9:45 randevum var bakalım ne diyecek doktor 😞
Greeneyes1997 Eldgrn 38+2 haftalık hamileyim çocuğun haraketlerinde bariz azalma var eskisi kadar değil sizdede öyle mi?
Eldgrn EmineDefneGokce huy valla ne zaman bende doktor için niyetlensem kesiliyor herşey bıraktım o yüzden doktora gitmeyi düzenli sancı vs bişey olursa anca
Eldgrn Greeneyes1997 bazen azalıyor bazen tavan yapiyor canım yer kalmadığı için normal diyor doktorum tamamen kesilirse gel ama onun dışında azalmada birşey olmaz normal demişti