zeynepnur38 Biz en son 13 ünde akşam hissettik talas yeni bina 13. Kat marastaki artcilari hissediyoruz Göksun ve 4.5 üstünü
Beyza038 zeynepnur38 birde istanbul depreminden bahsediyorlar sürekli uykularımız kaçtı ben anlamıyorum ne olacak böyle doğuma da çok kalmadı sevinemiyorum bile
Faness Beyza038 Sorma ya bide 6 şubat depremini bilen astrolog Zuhal Taşçı mıdır nedir İstanbul depremi Mart sonu Nisan başı diyor. 29 martta doğumum var. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Çocuğu unuttum bunları araştırmaktan
Mustafayigitvebeytugannesi Aysegul_3838 dün akşam 22.14 geçe oldu. Öyle fazla olmuyor ama lambamiz boncuklu olduğundan boncuğundan dolayı hissediyoruz sallantı oluyor birde kanepeler titriyo gibi oluyor. Biz Sivas caddesinde oturuyoruz Kayseri parkın orda sanırım ondan mı hissediyoruz bilemicem.
Mustafayigitvebeytugannesi Aysegul_3838 aynen ya valla bu süreçte herkesin psikolojisi bozuldu dün akşamkini de 5 yaşındaki oğlum söyledi bak bak deprem oluyor diyor korkuyor çocuklarda çok etkilendi.
Cansuarass Dunyevi Talasda oturuyorum 14 katlı binanın 5.katındayım hamile miyim degil miyim artık unuttum yarım yamalak uyuyorum sanki sürekli koltuk sallanıyormuş gibime geliyor 🥺
MinnieMouse Dunyevi bı çocuğum iki buçuk yaşında biri 2 aylık ve uyuyamıyorum ben de 😔 en ufak seste veya çocuk uykusunda gülse az bı hareket etse hemen panik halindeyiz. Ülkece bu durumdayız. Tez zamanda rabbim sıkıntılarımızı gidersin inşallah.