Benim ki de aynı hafta ve aynı kıloda doktor iri bi bebek olacak maşallahı var dedi , bence aynı sekılde bakıma devam edin zayıf olmasından iyidir, en fazla normal dogumda zorlanırız ama dogumdan sonra bebegın bakımı ve gelişimi için suan ki kılosunun fazla olması cok daha iyi