Zeynep_2049 sanmam çünkü öyle olsaydı doktorum illaki söylerdi benim 3. Bebeği ilki 3600 ikinci 3300 doğdu bu sefer ki bebeğim daha kilolu doğacak gibi gözüküyor yani bebeğimim kilosu üstelik pilav makarna abur cubur tatlı neredeyse hiç tüketmedim diyebilirim ama günde mutlaka 4 litre su tükettim düzenli kahvaltı yaptım akşamda en geç 6-7 gibi yemek yiyordum hem kendimde sadece 7 kilo aldım üstelik aşırı kilo almaya müsait vücudüm var şükür bebeğim sen bende iyiyiz normalde doğuruz ya 4000kilodan sonrası zor olur diyolar ama görücez bakalım