_almirasmom Doktorum 38+4 de alırız dedi ama bende bilemedim çok erken mi olur diye 🙈
btllsk ınternete yaz bak ordada aynısı ıkıncı gebelıklerde 38 tek 🙏
Benim de bugün 99 oldu heyecan mutsuz üzgün panik karışık duygular yaşıyoruz
_almirasmom Hadi yaa bi bakayım teşekkürler canım 🙂
beyza-1 son 58 gün alıcaz artık 🤲🏻🥲