Nhlhmz11 Acemianne0 epidural normal doğumda ağrısız olması, spinal sezeryan . Çevremde epidural olan herkes çok pişman başta ablam , iki yıl oldu doğum yapalı bel ağrısından kurtulamıyor 🙄 belki herkeste farklıdır . Spinalin eski adı da Koçal anestesi işte ,
ozge78 Acemianne0 Kısaca özetlicek olursak spinalle epiduralin anezteziyi vurdukları yerler farklı spinalde tek bi işlem ilacı verip hemen uyuşukluk sağlanabiliyo epiduralde ise orda bi katater kalıyo amliyattan sonrada çok ağırlı durumlardan belden ilaç verebiliyorlar
Nhlhmz11 frdclk valla ben ablamı gördükten sonra vazgeçtim benimde aklımda vardı ama zaten normal mi sezeryan mi o bile belli değil daha bende :)
frdclk Nhlhmz11 Bana normal dedi de ben normalden korkuyorum işte 😟 Hani epidural yaparım demiştim ama kimse memnun olmayınca vazgeçer gibiyim. Yaptırmam asla demiyorum o zamanın şartları ne getirir bilinmez. Ama bu kadar memnuniyetsizlik de kafa karıştırıyor
krdelen41 frdclk canım bende epidural normal doğum düşünüyorum hiç korkma benim çevremde olanların hepsi çok memnundu bel ağrısı vs hiçbirşeyleride olmamış kişiden kişiye değişiyor korkutma kendini illa olcak diye birşey yok
Mutluuygungelen Ben de salı günü sezeryan olucam başta anestezi doktorum olmak üzere 1 doktor ve 1 hemşire akrabam ile görüştüm tabiki epidural dediler bana da🤷🏻♀️