Göbekten yapıyorum tüp bebek gebesiyim transferden beri kullanıyorum 21.haftadayim göbek deligim alt tarafından iki parmak sağ sol taraflarına uyguluyorsun iğne yakiyor biraz tabi morarma lar da yapıyor malesef yapacak bişey yok her şey bebislerimiz için göbekten kendin de uygulayabilirsin ben kendim yapıyorum etini sıkıştır elinle iğnenin de havasını alıp yap ozaman çok canın yanmaz