32.haftama girdiğim gün böbrek sancısı ile gece hastaneye gittim bende bekarlık döneminden itibaren böbrek taşı sıkıntısı vardı ama bu kez sağ böbrekte büyüme sorunum oldu gebeliğe bağlı dendi 14 saat müdahale edilmedi sürekli kustum 17.saatte artık canlı canlı stant takıldı ameliyathanede ve doğuma kadar kalıcak dendi kan idrara çıkıyorum 2 haftadır ağrı sızım var artı tansiyon sıkıntım başladı birde gebelik şekerim de var hepsi bir arada doktorum çok iyi doktor olmasına rağmen o bile artık tedirgin durumdan yaş 34 benim gibi gebelik geçiren varmı tansiyon 14/9 ve 15/9 oluyor bazen