Öncelikle hayırlı akşamlar 31 haftalık hamileyim aşırı kilo almam sebebiyle doktorum şeker yükleme testi istedi aç karnına şekerim 82 çıktı 50 ml şeker yüklemesinden sonra şekerim 170 çıktı doktoruma iki gündür ulaşamıyorum o yüzden size sormak istedim iyi bir sonuç mu yoksa diyabetlik durumu var mı ?