Merhaba hanımlar 39+0 dayım. Sürekli acaba suyum geldi de anlamadım mı , bu sancı doğum sancısı mı , acaba kordonu dolandı mı diye korku duyuyorum. Bide anne olmaktan korkuyorum sanırım , hayatım nasıl olacak , ya güzel bakamazsam vs hep bir endişe hali içindeyim.
Sizde de var mı