alisaorkhan nrmlde kazak vs gıymem tısort ustune ceket gıyerım yasadgm yerde kar kış cok olmaz enf azla yagmur ck yagar tısort ustune uzun ceketler gycem ılk gebelıgımdede aynı yapmısdm altta zaten hep tayt ama rahat ayakkabı almanızı onerırım yerler kaygan ve guıp cıkarmak zor olacak son zamanlar