Efsane_ayaz Merhaba kızlar Hastane çantamı hazırlıyorumda, göğüs ucu çatlak kremi yerine doğal zeytinyağı sürsem nasıl olur acaba? Hem bilmediğim içerikli kremi sürmek istemiyorum sonuçta bebeğime süt vercem
Kyrbgr23 Efsane_ayaz yeni dogum yaptım katron yağı kullandım ama yine acıdı şimdi lansinoh aldım hemen etki etti
Acemianne0 Efsane_ayaz tahinin üzerindeki yağı sürebilirsiniz bir de ayva çekirdeğini suya koyup jelleştikten sonra sürebilirsiniz doğal yöntem olarak
Edafmo Efsane_ayaz lansinoh ve mustela en iyileri. Mustelayı aldım kullanıyorum ben, içeriği temiz olduğu için silmeden de bebeğe memeyi verebiliyorsunuz.
Rabia04_09 Efsane_ayaz evet doğru düşünüyorsunuz. Ben ilk doğumunu yaptığımda bebek hemşiresi eğitime gelmişti. Kesinlikle göğüs içim hiç bir kremin iyi ve bitkisel olmadığını mutlaka katkı maddeleri ve yan etikleri olan ürünler olduğunu söylemişti. Göğüse güzel etki ediyor olabilir ama ne kadar da iyi olsa bebek onu emiyor bende çok sağlıklı bulmuyorum onu. O yüzden doktor emzirmeden önce sütünüzü işk önce görünüşünüze biraz sıkıp göğüsünüze yayın ıslatın ondan sonra emzirin demişti birde ayva çekirdeği kremi çok etkiliymiş kullanıp memnun kalan çok duydum. Onu kendiniz kolaylıkla yapabiliyorsunuz nasip olursa bende yapacağım. Ayva çekirdeğini küçük bir kaba koyup içine biraz su koyacaksınız üzerini de kapatacaksınız ve ertesi güne krem kıvamını alıyormuş onu da kullanabilirsiniz
Efsane_ayaz Rabia04_09 şimdiden ayvaları ayıklıyim çekirdeklerini dursun o zaman Çok teşekkür ederim canım yapıcam 🙏🥰
[silindi] Lansinoh un bi balm var bide normal kremi var 34 haftalık hamileliyim bende muhtemelen lazım olacak hangisi daha iyi ona göre alıyım bende tecrübeli anneler varsa yardımcı olur musunuz