Nesedmrer cnm hiç tedirgin olma ,çok normal kasıklarda ağrı karın bölgesin de kılar bacaklar her yerde çok fazla ağrı olabilir ki bu çok normal benim de ilk haftalarda çok fazla kasıklarımda vs ağrılar oluşuyordu günler ,haftalar ,hatta aylar geçtikçe daha da fazla olmaya başladı benim 2 haftamda bel ağrım vs vardı şuan 4 aylık hamileyim ve hala bu ağrılar dvm ediyor …Umarım bu ağrılar birgün bitter ama bunlarda hamileligin tuzu biberi olsun …
Endişelenmene gerek yokkk 💝