Merhabalar. Çok çeşitli yerlerden de duyurdum sitelerden de başvuru yaptım. Buraya da yazayım dedim. İstanbul ataşehirde yaşıyorum. Benimde 4 aylık bebeğim var. Deprem yerinde olan bir aileyi 3-4 kişilik(bebekli,çocuklu) destek olabilirim.(mama,bez,konaklama,hertürlü).