23kubra23 Kızlar 2 ay oldu histereskopi olalı ama depremde yalın ayak dışarı koştuk karda kaldık bi kaç gün fena üşüdüm bugün Rahimim içerden çekiliyormuş gibi hissediyorum sızlıyor pıt pıt atıyor