Merhaba arkadaşlar öncelikle hepimize çok çok geçmiş olsun. Çok kötü günler geçiriyoruz ülkece. En kısa zamanda yaralarımızı sararız insaAllah. Ben bu deprem sürecinde gebelik kolestazı gecirdigimi öğrendim. Dogumuma da 4 gün kaldı. Kısmetse 39+1 de doğum olacak sezeryanla. Bu kolestaz denilen şey beni çok korkuttu. Şu an ilaç tedavisi görüyorum ama korkularım var. Bu şekilde gebelik kolestazı geçiren var mı? Varsa ne zaman doğum gerçekleşti süreç nasıl ilerledi. Psikolojim zaten çok bozuktu deprem dolayısıyla. Etkilenen şehirlerden birinde oturuyorum. Ve şiddetli şekilde hissettik depremi. Bir de bu çıkınca doğuma da az kaldı. Ne yapacagimi bilmiyorum.